Saturday, January 3, 2009

Srečno 09!

S Tadejo sva po naključju pristala v apartmaju v Bohinjski Beli, ter silvestrovanje v veliki meri preživela na Bledu.

Polnočni ognjemet na Bledu, ki je v bistvu trajal le nekaj minut...

...ter novoletni sprehod okrog jezera.


Želela sva si ogledati tudi Blejski Vintgar, vendar je bil zaprt z napisom "smrtno nevarno", zato sem se sprehodil samo nekaj sto metrov, da sem lahko posnel kakšno fotografijo. Italjanski turisti so se brezskrbno sprehajali, saj je bil napis samo v slovenščini:)


Tudi kaj čudovitega se včasih najde na poti.


Sledil je še sprehod v okolici Save Bohinjke in čas je bil da odpujsava domov...

4 comments:

Kristijan Škrlec said...

:)

Luka said...

uroš, ko si pogledam sliko in kliknem back, se mi ne vrne na blog.

lahko kaj narediš glede tega?

Uroš Černigoj said...

čudno, meni dela ok, v IE7 in Firefoxu, ali sem prijavljen ali ne

itak sem razmišljal da bi dodal uni Lightbox, ko se odpre slikca v novem, lepem belem okencu in pol greš se s tistim sprehajaš po slikcah. Sam je treba neki po kodi šarit, bi si moral vzeti čas.

andrejc said...

Super fotke!